Повернення товару

Згідно «Закону  про захист прав споживачів» ви можете повернути товар протягом 14 днів з дня покупки.

Ви можете повернути товар, якщо:

 товар не включений до категорії товарів, що не підлягають поверненню;
 товар немає слідів використання, складання, установки;
 збережено цілісність упаковки, пломб, ярликів, стікерів, етикеток;
 збережено документ, що підтверджує купівлю та гарантійний талон;
 збережено повну комплектацію товару, якщо товар купувався в комплекті з кількох частин – повернутий має бути весь комплект;
 якщо товар купувався з подарунком – подарунок також має бути повернений або його вартість буде віднято від суми повернених коштів;
 заповнено бланк Заяви на повернення товару.

Рішення про повернення буде прийнято після перевірки всіх умов повернення товару.

В окремих випадках рішення про повернення може бути прийняте тільки після експертизи товару в умовах авторизованого сервісного центру. Експертиза товару проводиться за згодою покупця і може тривати до 3 днів. Якщо результати експертизи вказують на те, що умов повернення товару не дотримано – Покупець має компенсувати вартість експертизи.

Вартість доставки при поверненні товару

Повернення товару належної якості провадиться за рахунок Покупця.
Якщо ви помилково отримали не той товар, який замовляли, або ключові характеристики товару не відповідають заявленим на сайті – ми компенсуємо вартість відправлення цього повернення.

Якщо буде прийнято рішення, що товар не підлягає поверненню – його буде відправлено назад Покупцеві за його рахунок.

Як повернути товар

  1. Перевірте, чи товар підлягає поверненню і чи виконуються всі умови повернення товару.
  2. Заповніть бланк Заяви на повернення товару – усі поля мають бути розбірливо заповнені.
  3. Упакуйте товар разом із Заявою на повернення.
  4. Поверніть товар доступним для вас способом:

 до найближчого магазину Аквамаркет – Контакти;
 Службою доставки на дані:

        одержувач: ТОВ «АКВАМАРКЕТ.УА», код ЄДРПОУ: 43574221
        телефон: +380671199093

        вид доставки: склад-склад
        адреса: Одеська обл., м. Южне, відділення Нова Пошта №1
        оплата доставки: за рахунок Відправника
        оголошена вартість: дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком
        послуги «Зворотна доставка» та «Післяплата»: скасувати.

Повернення оплати

Рішення про повернення приймається безпосередньо при отриманні нами товару або в строк до 3 днів, якщо потрібна додаткова експертиза.
Повернення вартості товару проводиться у строк до 7 днів тим же способом, яким було здійснено оплату за товар.

Написати нам з питань повернення товара 


Гарантія

Якщо товар вийшов з ладу через виробничий дефект на протязі гарантійного терміну – його буде відремонтовано або замінено на новий.

Куди звертатися

Відповідно до «Закону  про захист прав споживачів» для усунення істотних недоліків товару протягом гарантійного терміну Покупець має право, на свій вибір, звертатися до Продавця або в Авторизований сервісний центр Виробника.

Для прискорення обробки звернень:

 з гарантійних випадків;
 з питань не гарантійного ремонту чи післягарантійного обслуговування;
 за необхідності купити запчастини для сантехніки;
 отримати консультації щодо встановлення та експлуатації приладів;

– Покупцям рекомендується звертатися безпосередньо до Авторизированого сервісного центра Виробника.

Переконайтеся у виконанні умов безкоштовного гарантійного ремонту:

 на товар діє гарантійний термін – гарантійні терміни на товари вказані у гарантійному талоні та в інформаційних матеріалах Виробників та розраховуються з дня покупки;
 з товаром є гарантійний талон або технічний паспорт або інший документ з позначкою про дату та місце придбання. Штамп у гарантійному талоні не є обов'язковим. Наявність розрахункового документа не обов'язково, але вона прямо вказує на факт покупки в магазині, дату та вартість товару;
 на товарі збережені пломби та етикетки із серійним номером;
 товар не має механічних пошкоджень, слідів втручання чи самостійного ремонту;
 товар використовувався за прямим призначенням згідно з інструкцією, не для комерційних цілей.

Товар приймається у гарантійний ремонт після рішення Сервісного центру про те, що заявлений недолік товару підтверджується та є гарантійним випадком.

Доставка товару для ремонту

Доставка на гарантійний ремонт та повернення Покупцеві товарів більше 5 кг проводиться за рахунок Сервісного центру.

Великогабаритні та вмонтовані товари обслуговуються за місцем встановлення виїзними інженерами Сервісного центру.

Якщо буде прийнято рішення, що товар не підлягає гарантійному ремонту – Покупець повинен компенсувати витрати на доставку товару або виїзд Сервісного інженера.

Передача товару для гарантійного ремонту:

  1. Авторизований сервісний центр – у вашому населеному пункті або за допомогою Служби доставки – Список Авторизованих сервісних центрів;
  2. В Аквамаркет:

 до найближчого магазину Аквамаркет – Контакти;
 Службою доставки на дані:

        одержувач: ТОВ «АКВАМАРКЕТ.УА», код ЄДРПОУ: 43574221
        телефон: +380671199093
        вид доставки: склад-склад
        адреса: Одеська обл., м. Южне, відділення Нова Пошта №1
        оплата доставки: за рахунок Відправника
        оголошена вартість: дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком
        послуги «Зворотна доставка» та «Податковий платіж»: скасувати.

Повернення вартості, обмін товару

Якщо товар не може бути відремонтований у встановлений термін до 14 днів – Авторизованим сервісним центром може бути виданий Акт на списання товару.
Акт на списання товару дає Покупцеві право заміни товару на новий аналогічний чи повернення вартості товару.

Акт повернення сервісного центру

Акт повернення обов'язково має містити повні дані:
- ПІБ покупця;
- найменування сервісного центру;
- заявлені та підтверджені дефекти;
- Висновок сервісного центру про можливість ремонту;
- місцезнаходження виробу – у сервісному центрі або у Покупця.

Написати нам з питань сервісного обслуговування